De Frans-Italiaanse brillengigant EssilorLuxottica met meer dan 17.000 winkels wereldwijd van oa. Ray-Ban, Oakly, Sunglass Hut en als eigenaar van GrandVision blijft groeien in omzet in zowel Azië, Amerika, Europa en het Midden-Oosten.
Het grootste gedeelte van de winkels wordt gerund door hunzelf en daarnaast ongeveer een kwart door franchiseondernemers. Met een gemeten groei tot zo’n 9,2 procent voor twee regio’s in het afgelopen kwartaal. Hoe zorgt EssilorLuxottica voor een blijvend succes?
Doordat EssilorLuxottica expertise in lenstechnologie en brillenproductie weet te combineren, stellen ze mensen overal in staat om te leren, te werken, zichzelf uit te drukken en zichzelf potentieel te benutten.
Daarnaast weet EssilorLuxottica als geen ander een portfolio uit te breiden van merken waar consumenten van houden en dit te combineren in wereldwijde distributiemogelijkheden.
Meer informatie? Bekijk de website: www.essilorluxottica.com