Helemaal klaar voor het volgende hoofdstuk pakt het Belgische brillenmerk Wolfin Eyewear dit najaar uit met een gloednieuwe collectie. Voortaan spelen ook 13 nieuwe modellen met ‘masculine vibes’ een rol in dit Belgische succesverhaal waar empowerment centraal staat.
Brillen met een krachtig verhaal
Beide vorige collecties van het brillenmerk vonden hun inspiratie bij sterke vrouwen. Elk met hun uniek verhaal, om andere vrouwen aan te sporen hun eigen pad te volgen. Nu vertelt Wolfin-designer Inge De Muynck opnieuw een krachtig verhaal. Deze keer voor iedereen! “Deze nieuwe collectie startte als een mannencollectie maar al snel werd duidelijk dat ook vrouwen stralen in ieder van de 13 nieuwe modellen (optische- en zonnebrillen). Ik ben maar wat trots op deze unisex collectie met een masculine vibe!”, aldus Inge De Muynck.
Filmkarakters als inspiratiebron
Deze stoere collectie telt 5 metalen monturen en 8 monturen in acetaat. Stuk voor stuk ontworpen in België en vervolgens geproduceerd in Italië. Met als inspiratiebron de meest intrigerende karakters van het witte doek.
Laat je verder inspireren op Instagram @wolfin_eyewear en Facebook www.facebook.com/Wolfineyewear.