Digitalisering is al een paar jaar met een opmars bezig. Digitale technologieën veranderen de manier waarop mensen werken, winkelen en leven. Ze beïnvloeden ook de verwachtingen en gewoonten van consumenten. De premium brillenfabrikant Silhouette heeft klanten altijd op de eerste plaats gezet. Daarom heeft Silhouette Benelux een ‘Buy Local’ initiatief gelanceerd zodat klanten kunnen genieten van het beste van de online en offline wereld.
Silhouette’s Click & Collect service overbrugt de kloof tussen online en offline retail. Vanaf nu kunnen klanten ontspannen in het comfort van hun eigen huis terwijl ze de perfecte bril uitzoeken om te proberen met behulp van de virtuele Try-On service op silhouette.com. Klanten kunnen vervolgens online een afspraak maken voor een professioneel één-op-één consult met de opticien van hun keuze. Maximaal drie brillen kunnen in hun Click & Collect mandje worden gelegd en gratis worden afgeleverd bij hun gekozen Click & Collect partner. Met het ‘Buy Local’-initiatief verbindt Silhouette zijn online gemeenschap met fysieke winkels en werkt het samen met zijn Belgische partners om voluit de digitale toekomst in te gaan.
“Om onze klanten de best mogelijke service te bieden en onze Silhouette online community te verbinden met lokale fysieke winkels, moet er een naadloze overgang zijn tussen de online en offline klantervaring. Ondanks de toenemende digitalisering hebben eindgebruikers de neiging om ze als twee gescheiden werelden te ervaren. Het belangrijkste doel van het ‘Buy Local’ initiatief is om onze lokale Belgische partners te ondersteunen en klanten meer veelzijdige winkelmogelijkheden te bieden,” verklaart Michael Schmied, CMO van Silhouette International.
MEER INFORMATIE
U kunt zich inschrijven met een mailtje naar office@be.silhouette.com
Tags: Silhouette International