Maison MOREL onthult 3 nieuwe collecties

Na het herontwerp van de visuele identiteit heroverweegt Maison MOREL zijn aanbod en benadrukt het zijn legitimiteit en expertise. De 143 jaar bestaande Franse brillenfabrikant zet opnieuw een belangrijke stap door zijn aanbod te vereenvoudigen tot 3 collecties.

 

Belofte van comfort

De collecties die voorheen bekend stonden als ÖGA, LIGHTEC en KOALI zijn nu gegroepeerd onder de ‘MOREL’-collectie, waarvan de belofte van comfort behouden blijft door het gebruik van gepatenteerde scharnieren zonder schroeven of veren, maar ook door ontwerpen die steeds technischer, trendyer en innovatiever worden. Het biedt ook een volledig vernieuwde zonnebrillencollectie en ziet de toekomst van een 100% nieuw aanbod, met name de leesbrillen.

 

Toegankelijkheidsbelofte

NOMAD en MARIUS zullen nu deel uitmaken van de ‘M’-collectie, gericht op een creatieve positionering. Deze lijn van brillen profiteert van een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en vertrouwt op een echt expertisegebied met een compleet aanbod. Hij biedt modellen variërend van XS tot XL, ontwikkeld om aan ieders behoeften te voldoen.

 

Belofte van authenticiteit

Ten slotte is al het erfgoed en de knowhow van het Maison MOREL te vinden in ‘MARIUS MOREL’, dat een eerbetoon is aan de iconische modellen die de geschiedenis van het merk hebben gemaakt. De tijdloze en iconische modellen die de frames van de 1880-collectie omvatten, zullen het rijke en authentieke verhaal van het bedrijf blijven vertellen.

 

Met deze 3 nieuwe segmenten bevestigt MOREL zijn positionering door zijn aanbod volledig te herorganiseren. Toch blijft het zijn passie voor innovatie, zijn creatieve vrijheid en zijn ongeëvenaarde knowhow behouden.

 

MEER INFORMATIE

MOREL BELUX, Bastion Toren, Marsplein 5 1050 Brussel.

Country manager: Alexandre Mallemont

Customer service : +32 2 245 21 11 / contact@morel-belux.com

 

www.morel-france.com

Tags: