Schrijf u in voor de Young Adults campagne van CooperVision en trek (meer) jongvolwassenen naar uw winkel

Zojuist is de campagne voor Young Adults van CooperVision in samenwerking met Embrosa, specialist in effectieve social media campagnes gelanceerd. Met de campagne ‘Wen-in-1-week’ biedt CooperVision jongvolwassenen de mogelijkheid om S1ngles® daglenzen te ervaren door middel van de tevredenheidsgarantie, een lensmens quiz en een te gekke winactie van festivaltickets. De campagne bestaat uit 2 fases: fase 1 (april-mei) focust op bekendheid genereren, fase 2 (juni-half juli) op het generen van traffic naar uw winkel.

 

Aangezien 58% van de contactlensdragers begint met het dragen van contactlenzen onder de leeftijd van 25 jaar, is het praten met jongvolwassenen over contactlenzen een belangrijke kans om uw contactlensactiviteiten uit te breiden. Bovendien betekent een aanpassing op jonge leeftijd dat contactlensdragers meer geneigd zijn trouw te blijven aan de categorie en uiteindelijk aan uw praktijk. Om u te ondersteunen bij het aantrekken van jongvolwassen contactlensdragers heeft CooperVision een uitgebreide campagne ontwikkeld met training, hulpmiddelen en promotionele marketingmiddelen. De campagne voor jongvolwassenen is speciaal voor u ontwikkeld en biedt toegankelijke oplossingen om u een echt zakelijk voordeel te bieden.

 

Profiteer van de campagne

Doe mee aan de campagne, stap in op het S1ngles PartnerBrand (exclusief voor onze S1ngles Partners) en profiteer van de 20+10 promotie op S1ngles Joy & Delight (of de branded producten). Met het PartnerBrand profiteert u onder andere van van exclusieve distributie zonder minimale aantallen, één paraplumerk met verschillende producten, plastic neutraal communicatie op de verpakking met het Plastic Bank logo & de unieke Tevredenheidsgarantie. Bij aankoop van 2x 30-pack CooperVision daglenzen ontvangt de consument een lenzenset: het campagne tasje met de daglenzen, flyer met uitleg over de winactie & een festival must-have. Met de winactie kan de consument een Ticketmaster voucher ter waarde van €75,- winnen om te besteden aan bijvoorbeeld een festival.

 

Promotiepakket

Vind per medio april de e-learning module over deze doelgroep op de Learning Academy en bestel het Point-of-Sale pakket via uw Business Development Manager. Het pakket bestaat oa. uit:

    • Poster in & buiten uw winkel
    • Raamsticker
    • Campagne tasje
    • Flyer met meer uitleg over winactie
    • Festival give-away (universele S1ngles branded partydop)
    • Kant-en-klare social media posts zijn terug te vinden via het Marketing Portaal

 

Meld u aan voor deze campagne via uw Business Development Manager.

 

MEER INFORMATIE

www.coopervision.be/nl/wenin1week

Tags: