Heeft u de nieuwe website van Alcon al bezocht? De nieuwe website van Alcon is een one-stop-shop voor B2B én B2C. “Alles onder één paraplu”, aldus de enthousiaste Digital Marketing Manager Philippe Moons die nauw bij het ontwikkelen van de nieuwe website betrokken was.
MyAlcon is een centrale hub voor de contactlensspecialist en consument. Het is niet alleen een website met producten, diensten en verdere info over Alcon, het is ook de naam voor alle digitale tools die nu beschikbaar zijn en die er de komende jaren aankomen. MyAlcon bevat dus ook MyAlcon FitScan (een tool die automatisch ontbrekende proeflenzen bestelt) en MyAlcon FittingHub (diverse calculators voor berekeningen). Volgend jaar komt daar de MyAlcon Store bij, zodat elke contactlensspecialist rechtstreeks (B-to-B) lenzen kan bestellen. Onderwijs zal ook deel gaan uitmaken van de vernieuwde website. MyAlcon maakt het leven voor de opticiens en contactlensspecialisten makkelijker en bespaart tijd. Als een klant een vraag heeft, dan is het up-to-date antwoord te vinden op de nieuwe website. Er is geen login vereist, iedereen kan daar terecht. Laagdrempelig en toegankelijk, precies wat Alcon voor ogen heeft.
VOOR MEER INFO: www.myalcon.com