De Ceunynck stelt u de Bolon Eyewear collectie 2017 voor. Het merk Bolon betekent een eigentijdse wereld waar elk individu op zoek is naar een unieke en persoonlijke stijl. Bolon inspireert man en vrouw door zijn unieke, moderne fashion look. Bolon is het monturenmerk voor de moderne zelfzekere vrouw en man, op zoek naar een unieke individuele stijl. Het is het verhaal van “My Style, My Bolon”.
Fashion, design en kwaliteit. Dit zijn de standaardwaarden van het merk Bolon.
Altijd aan de top van de nieuwste trends. Bolon biedt unieke en elegante kenmerken van Italiaans design alsook een selectie van de beste kwaliteitsmaterialen zoals het befaamde Italiaans premium acetaat, gekend om zijn buitengewone kleuren en structuren, en het Zwitserse “Memory Resin TR90” voor een uitzonderlijke weerstand en lichtheid.
Kwalitatieve brillenglazen zijn ook één van de standaardwaarden van Bolon. Iedere bril is voorzien van gepolariseerde kwaliteitsbrillenglazen met E-SPF technologie (Eyes Sun Protection Factor) voor een ongekend comfort en bescherming.
Elk Bolon montuur betekent een sterke, lichte en comfortabele bril. Kwaliteit en stijl voor een betaalbare prijs.
Bolon werd wereldwijd voorgesteld in 2016 door Anne Hathaway, de welgekende Amerikaanse actrice, winnares van de Academy award. Voor Europa is Hailey Baldwin het boegbeeld voor 2017.
Bolon is het enige monturenmerk dat fashion en kwaliteit biedt aan een voordelige prijs; het is tot op heden het enige betaalbare luxe fashion merk.
Met deze unieke positionering is Bolon op alle markten met groot succes gelanceerd. Bolon is sterk aanwezig op de Aziatische markt, selectief verdeeld in duty free en toeristische locaties incluis de voornaamste centra en luchthavens van Singapore, Hong Kong, Bangkok, Seoul, Shanghai, Beijing en Tokyo. Bolon kent ook een sterke groei in het Midden-Oosten en Europa zoals Dubai, Abu Dhabi, Frankrijk, Italië, Spanje en het Verenigd Koninkrijk.
Bolon heeft al verscheidene awards weten binnen te halen en wordt herkend als één van de meest invloedrijke monturenmerken.
Op 16 & 17 november heeft De Ceunynck deelgenomen aan de persdagen te Antwerpen. De firma heeft er o.a. het nieuwe monturenmerk Bolon voorgesteld aan 130 journalisten, bloggers en influencers. Bolon werd zeer goed onthaald door de modepers. Des te meer was De Ceunynck overtuigd Bolon in zijn monturenmerken portefeuille op te nemen.
Laat u inspireren door deze mooie collectie. Contacteer Veronique Totté op het nummer 0475 90 53 30
Bolon eyewear heeft zonnebrillen voor vrouw, man en kind.
Het lijkt nog ver weg maar de organisatie is volop bezig met de voorbereiding van alweer de vierde editie van NICHE, die op 3 september plaats zal vinden. NICHE is dé optical fair van België voor opticiens die zichzelf willen onderscheiden met bijzondere collecties. Ook Bolon zal aanwezig zijn bij deze inspirerende vakbeurs.
Meer informatie: www.nicheopticalfair.be