Tijdens het festivalseizoen stromen jongeren van over de hele wereld massaal naar stranden, bossen en open velden op zoek naar de ultieme muziekervaring. Op het festivalterrein worden alle sociale normen en regels tijdelijk opgeschort. De nadruk ligt op liefde, plezier en veel auditieve genoegens.
In 2018 leeft de geest van Woodstock 1969 voort op festivals over de hele wereld – of het nu in de weelderige velden van Nederland is of in de zonovergoten woestijnen van Californië. Ørgreen Optics presenteert met trots Festival Fever, hun capsulecollectie van zonnebrillen. Ze vieren hiermee de hedonistische genoegens van de festivalcultuur. Vernoemd naar drie van haar favoriete festivals uit Europa en de VS, roepen de stijlen in de collectie – voor zowel mannen als vrouwen – de feestelijke geest en speelse kleurenpalet van festivalmode op. In het bijzonder ziet het ontwerp de stijlen in de collectie op verschillende manieren met volume spelen, met extra dikke contouren die het gezicht van de drager beschermen terwijl tegelijkertijd een duidelijke fashion statement wordt geformuleerd.