We kunnen ons vandaag nog moeilijk een wereld voorstellen zonder laptops, smartphones, tablets, gps-toestellen en flatscreens. We gebruiken ze van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat om te werken, te studeren en te ontspannen.
Al deze digitale schermen hebben één ding gemeen: ze verspreiden blauw licht. En daar is niets mis mee. Blauw licht is immers een natuurlijk verschijnsel. Het is ook aanwezig in daglicht en beïnvloedt onze melatonineproductie. Hiermee helpt het ons wakker te blijven. Maar teveel blootstelling kan leiden tot overbelaste en vermoeide ogen, hoofdpijn of zelfs slapeloosheid.
HOYA kwaliteitsglazen met BlueControl coating filteren het blauwe licht van digitale schermen. Hiermee voorkomen ze overbelaste en vermoeide ogen en schenken ze een comfortabeler en meer ontspannen zicht.
Om zoveel mogelijk consumenten bewust te maken van de voordelen van Hi-Vision LongLife BlueControl en de meerwaarde die de vakopticien hiermee te bieden heeft, zet Hoya beiden in de kijker met een nationale digitale advertentiecampagne. Aan de hand van digitale advertenties worden consumenten die gerelateerde oogongemakken herkennen, doorverwezen naar de actiewebsite www.bluecontrol-upgrade.be, waarop ze kennis kunnen nemen van de voordelen van Hi-Vision LongLife BlueControl. Vervolgens kunnen ze zelf een unieke kortingscode afprinten waarmee ze zich kunnen wenden tot een deelnemende optiekzaak.
Hoe kan u uw klanten zelf de test laten doen?
Surf naar www.bluecontrol-upgrade.be voor meer informatie.
*Actie geldig van 15/01/2017 t/m 15/03/2017 bij aankoop van een paar Hoya kwaliteitsglazen met Hi-Vision LongLife, mits het ingeven van de kortingscode in HoyaiLog bij plaatsing van de bestelling. Upgrade op basis van beschikbaarheid. Niet cumuleerbaar met andere acties. Enkel geldig bij de deelnemende optiekzaken. Vraag naar de actievoorwaarden in de deelnemende optiekzaak.