Designer Inge de Muynck wil met haar nieuwe merk Wolfin Eyewear vrouwen eraan herinneren hoe sterk ze zijn. Elk ontwerp wordt met liefde gemaakt en vernoemd naar een krachtige vouw die ze bewondert.
Met een lang gekoesterde droom en de juiste mensen om haar heen introduceert Inge de Muynck, mede-eigenaar van groothandel Technop haar eigen merk Wolfin Eyewear. Deze krachtige merknaam is een samenvoeging van de namen van haar zonen Wolf en Finn. Het merk is verder vooral geïnspireerd op de vrouwen die ze bewondert. Vrouwen die op een dag de keuze hebben gemaakt om hun eigen weg te gaan en hun leven in eigen handen te nemen.
Designer, Inge de Muynck: “Met Wolfin Eyewear wil ik alle vrouwen eraan herinneren hoe sterk ze zijn. Ik vind het belangrijk dat vrouwen elkaar inspireren. Dit is ook de reden dat ik bijzondere vrouwen om mij heen heb gevraagd naar hun verhaal en deze verhalen samen met ons te delen. In onze Wolfin Eyewear campagne zijn deze vrouwen met hun ‘stories’ te zien en showen ze tevens de nieuwste collectie.”
De allereerste collectie, Rise is genoemd naar het gedicht Still I Rise van Maya Angelou, over vallen en altijd weer opstaan. Alle ontwerpen van deze collectie dragen de voornamen van vrouwen die de ontwerpster bewondert en zeggen iets over de kleur van het montuur. Bij elk montuur krijgt de consument een kaartje met daarop een korte beschrijving over de persoon naar wie de bril vernoemd is. Alle brillen en zonnebrillen worden met liefde gemaakt en geleverd met een ecologisch etui.
“Met Wolfin Eyewear en alle verhalen die ik heb verzameld hoop ik dat vrouwen beseffen dat we allemaal wolvinnen zijn, met een oerkracht die zijn weerga niet kent.”