ZEISS voorziet vanaf nu naast klassieke zomer- en najaarscampagnes ook de mogelijkheid om campagnes à la carte te kiezen, en dit het hele jaar door. Dien een vrijblijvend campagnevoorstel in en ze zullen samen met u naar de mogelijkheden kijken.
U bent volledig vrij in het kiezen van inhoud, kanaal, doelgroep, call-to-action en campagneperiode.
Zoals veilige oogmeting op 1.5 m afstand met de ZEISS SRU of de 3D reconstructie van het gezicht met de ZEISS VISUFIT 1000 of “test je nachtzicht” als call-to-action met ZEISS i.Profiler.
Door bijvoorbeeld enkel te communiceren naar 45 plussers met hoog inkomen door niet enkel bestaande maar ook nieuwe klanten te bereiken met aangekochte consumentendata. Of upselling in uw unifocaal gamma naar ZEISS SmartLife (Unifocaal en Digital)?
ZEISS begeleidt u door het volledige traject:
· Keuze inhoud, kanaal, doelgroep
· Aankoop consumentendata
· Opmaak & personalisatie
· Druk & distributie
· Effectmeting