EssilorLuxottica lanceert Transitions® GEN S™ brillenglazen in Brussel

EssilorLuxottica organiseerde op maandag 9 september een exclusief evenement in Brussel voor de lancering van de nieuwe Transitions® GEN S™ brillenglazen. In de Dome Eventhall kwamen enthousiaste opticiens samen. Het evenement werd positief ontvangen, met lovende reacties en optimistische verwachtingen voor de marktintroductie. Naast de presentatie was er ruimte voor netwerken, en opticiens deelden hun indrukken van het product. Veel aanwezigen waren onder de indruk van de technologische innovaties en de toegevoegde waarde voor hun klanten.

 

De avond begon om 18:00 uur met een informeel welkom met een hapje en drankje. Fredrik Jönsson, hoofd van Wholesale Noord-Europa, opende om 19:30 uur de presentatie, waarna Luca Strigiotti, hoofd van Wholesale België, de visie en het succes van EssilorLuxottica toelichtte. Elliott Millard, Product- en Categoriemanager Noord-Europa, presenteerde de innovaties van Transitions® GEN S™ brillenglazen.

 

 

De nieuwe Transitions® GEN S™ brillenglazen passen zich sneller aan veranderende lichtomstandigheden aan en bieden een betere afstemming op omgevingslicht dan eerdere generaties. De technologie sluit aan bij de behoeften van de moderne consument die comfort en stijl belangrijk vindt. Opticiens kregen uitgebreid advies over hoe ze deze Transitions® GEN S™ brillenglazen in hun winkels kunnen introduceren. De belangrijkste kenmerken van de Transitions® GEN S™ brillenglazen zijn:

– Snellere reactietijd: Snelle reactie op veranderingen in binnen- en buitenlicht voor helder zicht onder alle omstandigheden.
– Verfijnde kleurweergave: Betere kleurechtheid en contrast voor scherper en levendiger zicht.
– Dagelijks comfort: Bescherming tegen UV-straling en blauw licht, zowel binnenshuis als buitenshuis.
– Modieus ontwerp: Verkrijgbaar in verschillende moderne kleuren, afgestemd op de smaak van de hedendaagse consument.

 

 

De verwachting is dat de Transitions® GEN S™ brillenglazen snel een vaste plaats in de winkels en op straat zullen krijgen. De meeste opticiens gaven aan de glazen actief te gaan promoten, zodat consumenten snel kennis kunnen maken met deze innovatie.

 

VOOR MEER INFO: www.transitions.com