Sonia Rykiel viert 50ste verjaardag

Het modehuis Sonia Rykiel viert dit jaar zijn 50ste verjaardag en om dit te vieren hebben ze voor verschillende speciale campagnebeelden gekozen. De foto’s tonen prachtige hedendaagse monturen maar kregen ook een korrelige look mee om de tijd van toen even terug te brengen. Opvallend is ook het 50 keer herhalen van het alom bekende logo.

Sonia Rykiel werkt nog steeds rond het succesvolle recept van de Parijse look. Sinds het prille begin, in het hartje van de Franse wijk Saint Germain des Près in 1968, staan ze achter deze visie. Tot op de dag van vandaag worden de collecties nog steeds gemaakt in Frankrijk en de fabrikant blijft ervoor kiezen om enkel met exclusieve materialen te werken.

Sonia Rykiel is hét merk voor alle open-minded en positieve vrouwen. Maar ook voor dromers en vrouwen die graag reizen.

Meer informatie

Kijk op www.technop.be of stuur een e-mail via frames@technop.be