Peoples From Barbados Eyewear, de mooiste mix van Bajan-ziel en Caribische flair vertaald in elegante, ambachtelijke brillen, kondigt de release aan van de campagne voor 2020, die op locatie is opgenomen in Half Moon Fort, Barbados Island.
Sinds de lancering van Peoples from Barbados (PFB) Eyewear in het voorjaar van 2016, heeft optometrist en optisch ondernemer Alicia Hartman een volledig unieke energie en geest vastgelegd door haar persoonlijke vitaliteit, toewijding en passie voor haar cultuur en hechte gemeenschap. Ze is de maker van de eerste luxe brillencollectie van Barbados en zegt dat haar monturen een boeiende viering zijn van de Bajan-lifestyle met een eigentijdse stijl en authentieke kwaliteit die alle etnische groepen en leeftijden aanspreekt.
“De Peoples from Barbados-collectie belichaamt de intense warmte, frisse kleuren en natuurlijke stijl van de Bajan-levensstijl door middel van authentieke statementontwerpen die de eigenschappen versterken. Met deze collectie ben ik begonnen aan een reis voorbij mijn stoutste dromen, waarbij ik mensen van over de hele wereld betrek in een verhaal van onze mensen.” aldus Alicia Hartman, Founder, PEOPLES FROM BARBADOS.
De PFB-brilcollectie voor 2020, exclusief geproduceerd in Japan, benadrukt de buitengewone veelzijdigheid van de PFB-ontwerpstijl. De collectie is uitgegroeid tot een complete set van 10 modellen, met stijlen voor zowel dames als heren. Drie van de best verkochte dameszonnebrillen zijn nu verkrijgbaar als optische monturen – PFB 03, 13 en 16.