Retro moderne concepten die elegant bij elkaar komen in de nieuwe collectie en over tijdloze vormen en een matte finish beschikt.
Zonnebrillen
Met focus op detail, warme tinten en onderscheidende karakteristieken kenmerken deze nieuwe zonnebrilcollectie.
Titanium frames
Nieuwe vormen zijn toegevoegd aan de succesvolle titanium collectie. Het design van de glazen is gebaseerd op minimalisme. Het dunne metaal zorgt voor een ultra lichte look en weerspiegeld een klassiek karakter.
Acetaat frames
De nieuwe collectie laat tijdloze vormen zien met een matte finish op de monturen. De kleuren en het design zorgen voor harmonie op het gezicht en onderstreept slim het karakter.
Zonnebril EWA
De retro look wordt onderstreept door de panto vormen en is voorzien van lichtgetinte lenzen. EWA staat voor comfortabele eyewear en een moderne leefstijl.
Montuur Quentin
Innovatieve design gemengd met vakkundigheid. Quentin laat een fascinerende look zie van matte en gepolijst metaal. Het is een onmiskenbare handtekening met liefde voor detail.
Montuur Shela
Het ultieme lichte montuur, met ronde/ovale vormen een echte eyecather voorzien van een mix van wijsheid en authenticiteit. Het elegante frame bevat contraterende veren.
Montuur Werry
Voor een verfijnd en subtiel statement met matte finish acetaat frame en ronde, uni-sex vorm. Werry is de ideale accessoire voor het dagelijks leven.
Montuur Clark
Een matte finish acetaat frame met vrouwelijk, ronde vormen voor een tijdloze stijl.
De nieuwe Götti campagne staat in teken van de samenwerking met Carmen Mitrotta, de ster van de Art Fotografie uit Milaan. De boodschap is duidelijk: eenieder van ons ziet de dingen in het leven in zijn of haar eigen kleurenwereld.
Degene die Göttie eyewear draagt vind de juiste partner door de keuze van eyewear. Götti heeft een sterke affiniteit met Art Fotografie. het contact met Carmen Mitrotta ontstond door de vriendschap van het bedrijf met de ‘Bildhalle’ gallerij in Kilchberg, Zwitserland.
Ze interpreteerde de Götti brillen op die manier dat er een wereld ontstaat waarin zowel licht als design representant staat voor de identiteit van iedere individuele brillendrager. Een grafische, visuele taal staat centraal in de foto’s die ze maakt.
Met haar persoonliojk stijl heeft ze een hele nieuwe vorm van fotografie ontwikkeld. Carmen Mitrotta presenteert haar foto’s sinds 2013 over de hele wereld op bekende exhibities zoals MIA Art Fair Milaan, Photo Basle en Kunst 15 in Zurich. De fotoschoot voor de campagne ‘I want my colors back’ was een groot avontuur voor zowel de artiest als Sven Götti.
De campagne wordt verder bijgestaand door de muziek van Lea Lu. Zij heeft de gave om kleuren te zien door middel van geluid. Om die specifieke reden voorziet haar muziek in de perfectie achtergrond in de nieuwe Götti campagne.
Meer informatie via www.gotti.ch