Nathalie Blanc ‘Les Sublimes’ campagne

Maison Nathalie Blanc lanceerde recent de nieuwe campagne genaamd “Les Sublimes”. Deze campagne is bedacht als een nieuwe kijk op de tijdloze collectie. Met een zeer minimalistische en moderne benadering belichaamt het tot in de perfectie de visie van de ontwerper. Nathalie Blanc wilde een paar monturen van haar gelijknamige merk samenbrengen om haar meest iconische modellen te laten zien, die echt de identiteit van het merk vertegenwoordigen.

De ontwerper koos 14 stuks zowel optisch als zonnebrillen, metaal en Havana die de Franse “savoir-faire” vertegenwoordigen die Maison Nathalie Blanc zo dierbaar is. Alle monturen zijn ontworpen in de Parijse werkplaats en vervaardigd in de Jura en Normandië, het nest van de Franse brillenindustrie. Al generaties lang maken deze bekwame ambachtslieden monturen.

Door deze collectie belichaamt de ontwerper natuurlijke elegantie, het Franse chic. Nathalie streeft er altijd naar om het perfecte accessoire te ontwerpen. 

Meer informatie

www.nathalieblancparis.com