De Raad van Bestuur van Marcolin heeft de economische en financiële resultaten tot 30 juni 2024 goedgekeurd. In de eerste zes maanden van 2024 is de marge bijzonder positief, met een groei van 2,9% in vergelijking met de eerste helft van 2023. De omzet bedraagt €297,6 miljoen, wat een daling is van 3,6% in vergelijking met vorig jaar, maar een stijging van 0,6% op vergelijkbare basis (exclusief de positieve impact van nieuwe merken in 2024 en de impact van beëindigde merken).
Begin dit jaar kondigde Marcolin licentieverlengingen aan met ZEGNA, MAX&Co., GCDS en Skechers. Daarnaast sloot de groep een exclusief partnerschap met Christian Louboutin, wat het debuut van het merk in de brillencategorie mogelijk zal maken. Bovendien is K-Way®, het Franse merk dat wereldwijd bekend staat om zijn revolutionaire regenjas, toegevoegd. De groep zal verantwoordelijk zijn voor het ontwerp, de productie en wereldwijde distributie van zonnebrillen, monturen, skibrillen en kinderbrillen.
VOOR MEER INFO: www.marcolin.com
Tags: Marcolin