Sinds december 2019 is het eigen merk Airlock van Marchon Eyewear over gegaan op een vernieuwde merk identiteit: Pure.
Unieke jeugdige brillen in gedurfde kleuren met een minimalistische insteek en onverwachte details. Dit is hoe Pure zich hedendaags identificeert. De perfecte combinatie van bescheidenheid en allure. Makkelijk te dragen door het trendy design met een universele pasvorm die zich comfortabel aan iedereen aanpast.
Sinds de lancering van Airlock in 2001 is de collectie synoniem geworden voor hoogwaardige lichtgewicht, randloze brillen. Pure wordt gepositioneerd als een lifestyle consumentenmerk. Het ‘lichtgewicht’ aanbod zal uitbreiden naar andere materialen en vormen om een lifestyle merk te bouwen naar de behoeften en wensen van multi-generaties consumenten die op zoek zijn naar lichtgewicht, trendy brillen, voor een aantrekkelijke prijs.
De Airlock collectie zal nog steeds voortleven in het merk Pure doordat de 3-delige technologie nog steeds verwerkt zal worden in de nieuwe modellen. Alle bestaande stijlnamen blijven hetzelfde (bijvoorbeeld: Airlock 2000). Een nieuwe naamgevingsconventie met Pure komt met de release van juni 2020.
Bekijk hier de gehele collectie!
benelux@marchon.com | 00800 7200 2020 | www.marchon.com