Manchester United heeft vandaag een meerjarige samenwerking aangekondigd met het in Hawaii gevestigde Maui Jim. Het merk, dat bekend staat om haar superieure lenstechnologie en premium collecties, zal het eerste elftal, de jeugdopleiding en het vrouwenteam van United voorzien in al hun brilbehoeftes.
Als onderdeel van de overeenkomst, zullen Maui Jim producten vanaf 26 februari ook beschikbaar worden gesteld voor fans in de Old Trafford Megastore. Daarnaast zullen ze de samenwerking gaan vieren door later dit jaar een co-branded collectie te lanceren, speciaal ontworpen met de fans in gedachten.
Manchester United’s ‘Group Managing Director’, Richard Arnold, laat weten: “Maui Jim is een revolutionair merk op het gebied van oogmode en één van de grootste en meest innovatieve producten van zonnebrillen. Ik ben verheugd dat ze zullen toetreden tot de United familie en een exclusieve lijn gaan creëren speciaal voor onze fans. Deze samenwerking demonstreert de mogelijkheid van onze club om echte premium merken aan te trekken.”
Maui Jim’s VP van Globale Marketing, Jay Black, voegt hieraan toe: “We zijn erg enthousiast dat we Manchester United mogen verwelkomen bij de Maui Jim ‘Ohana (Hawaiiaans voor familie). Voor ons is het een grote eer om samen te gaan werken met één van ’s werelds meest succesvolle teams en ’s werelds populairste sports.”