De herfst/winter 2024 collectie van Longchamp eyewear biedt een tijdloze, verfijnde interpretatie van de kenmerkende esthetiek van het merk. Gemaakt van hoogwaardige materialen, nemen de unieke vormen van dit seizoen intense kleurschakeringen en iconische decoraties aan, die het huis’ visie op Franse elegantie oproepen. Hun gedurfde maar vrouwelijke ontwerpen, perfect vertegenwoordigd door de zonnebrillen die zijn gekozen voor de herfst/winter advertentiecampagne, weerspiegelen de eigentijdse smaak en verfijnde allure van de Longchamp-vrouw.
Deze sportieve maar elegante zonnebril, die in de herfst/winter 2024 advertentiecampagne wordt getoond, is een statement maker, waarvan de gedurfde cat-eye voorkant verder wordt versterkt door het kleurcontrast van het lineaire detail langs de randen van het montuur. Gemaakt van duurzaam plantaardig hars en uitgerust met Eastman Tritan™ Renew-lenzen, wordt dit geavanceerde ontwerp aangeboden in vier gedurfde matte kleuren: oranje (zoals te zien in de advertentiecampagne), zwart, khaki en bourgogne.
De zonnebrillen van de herfst/winter 2024 advertentiecampagne zijn verkrijgbaar bij geselecteerde retailers en Longchamp-winkels, evenals online: www.longchamp.com
REDACTIONELE CREDITS: Longchamp Eyewear; stijl LO761S. BEELDCREDIT: Met dank aan Longchamp Eyewear
Tags: Longchamp Eyewear, Marchon