HOYA scoort topresultaten in klantentevredenheid

HOYA Lens Belgium behoort tot de absolute top als het gaat om tevredenheid en loyaliteit. Dat blijkt uit de recente resultaten van het ‘Customer Voice’-onderzoek in België en Luxemburg.

Met dit initiatief – onderdeel van het wereldwijde HOYA Customer Voice-programma – peilt de toonaangevende glasproducent regelmatig naar de ervaringen van opticiens. De inzichten uit deze bevragingen helpen HOYA om haar dienstverlening continu te verbeteren. Onder de slogan ‘For the visionaries’ bevestigt HOYA haar ambitie om samen met opticiens waarde te creëren en te bouwen aan een betere kijk op de toekomst. Met een uitzonderlijk hoge tevredenheids- en loyaliteitsscore behoort HOYA Lens Belgium tot de absolute top van alle HOYA-vestigingen waar dit onderzoek is uitgevoerd. HOYA bedankt alle deelnemende optiekzaken in België en Luxemburg van harte voor hun waardevolle input!

www.hoyavision.com/nl-be/