Hoet zet stijl en innovatie in de kijker met nieuwe campagnebeelden

Met trots onthult HOET de nieuwste campagnebeelden van haar iconische collecties: Hoet COUTURE en CABRIO. Deze visuele update onderstreept niet alleen onze voortdurende toewijding aan design en innovatie, maar benadrukt ook het unieke karakter van beide lijnen.

Hoet COUTURE, synoniem voor avant-garde elegantie en technische verfijning, blijft verrassen met een uitgesproken sculpturale vormentaal — ontworpen voor wie subtiliteit weet te combineren met een sterke persoonlijkheid.

Bij de CABRIO-collectie ligt de focus op het heruitvinden van het klassieke montuur. De nieuwe beelden tonen CABRIO in een stijl die zowel tijdloos als toekomstgericht is. Gestroomlijnde details in de overgang van front naar veer verwijzen naar de aerodynamische lijnen van klassieke cabrio’s – een verfijnde knipoog naar de oorsprong van de collectie.

Met CABRIO herdefinieert Hoet hoe traditie en innovatie elkaar kunnen versterken binnen design.De campagnebeelden zijn te ontdekken via Hoet’s social media en:
www.hoet-couture.be
www.cabrio-eyewear.be

Klanten kunnen het beeldmateriaal ook ontvangen door een e-mail te sturen naar sales@hoet.be.

 

Tags: