Bouwend op het succes van de Ray-Ban Meta-bril willen EssilorLuxottica en Meta Platforms samen de geschiedenis van wearables schrijven door middel van een nieuwe langdurige overeenkomst. De partijen zullen de komende tien jaar samenwerken aan de ontwikkeling van multi-generatie slimme brillen. De twee bedrijven werken sinds 2019 succesvol samen, wat heeft geleid tot twee generaties Ray-Ban-branded slimme brillen die de barrières voor acceptatie hebben doorbroken en het potentieel van wearables in het leven van consumenten hebben herdefinieerd.
Door de ultieme balans tussen vorm en functie te bereiken, met gebruik van EssilorLuxottica’s expertise in de industrie en zijn wereldwijde netwerk van detailhandel- en groothandellocaties, samen met de technologische vooruitgangen van Meta, hebben de Ray-Ban Meta-brillen enthousiasme en brede acceptatie gegenereerd. De brillen zijn nu een mainstreamproduct en worden veelgevraagd in de markten waar ze beschikbaar zijn, waaronder de VS, Canada, het VK, Australië en vele Europese landen zoals Oostenrijk, België, Denemarken, Finland, Frankrijk, Duitsland, Ierland, Italië, Noorwegen, Spanje en Zweden.
De nieuwste generatie Ray-Ban Meta-brillen, geïntroduceerd door EssilorLuxottica en Meta in de herfst van 2023, bevat geavanceerde technologie die naadloos is geïntegreerd in de iconische monturen van Ray-Ban. Ze geven consumenten superkrachten, waaronder de mogelijkheid om telefoongesprekken te voeren, foto’s en video’s vast te leggen en te delen, muziek te luisteren en content live te streamen. Deze handsfree connectiviteit met geliefden stelt mensen in staat om echt in het moment te leven en het leven te ervaren zoals het bedoeld is. De recente integratie van Meta AI in de VS en Canada stelt gebruikers in staat om dingen gedaan te krijgen, geïnspireerd te worden en gemakkelijker verbinding te maken.
VOOR MEER INFO: www.essilorluxottica.com
Tags: EssilorLuxottica, Meta