De nieuwe najaarscampagnes van Essilor staan klaar. Naast de nationale Varilux®/AVA™ campagne biedt Essilor dit jaar ook een campagne voor Eyezen® brillenglazen tijdens de Back to School-periode.
De Eyezen® brillenglazencampagne vindt plaats van 15 augustus tot en met 15 oktober 2022 (week 33 t/m week 41). Het thema van deze campagne focust op de verandering van onze wereld en de noodzaak om onze technologieën aan deze veranderingen aan te passen: ‘Het leven verandert. Waarom niet je brillenglazen?’
Ontdek de volledige inhoud van de campagne en de actievoorwaarden op EssilorPro.
De Varilux® campagne vindt plaats van 20 oktober tot en met 31 januari 2023 (week 42 t/m week 5). De boodschap tijdens de campagne is om een AVA-oogmeting te boeken en te kiezen voor Varilux® brillenglazen. Om de consument hiertoe te activeren, communiceert Essilor tijdens de campagneperiode met de gratis reis- en tevredenheidsgarantie.
Ontdek de volledige inhoud van de campagne en de actievoorwaarden op EssilorPro.
Voor de campagnes worden een aantal campagnemiddelen digitaal beschikbaar gesteld. Bent u Ambassador, dan ontvangt u tevens een vergoeding vanuit het Essilor Experts Programma. Dit kunt u terugvinden in de brief die u heeft ontvangen of vraag ernaar bij uw optiekadviseur. Wilt u meer weten over de campagnes of heeft u hulp nodig bij het bestellen van uw campagne-activiteiten? Neem contact op met uw optiekadviseur.