Daarom wilt CooperVision Specialty EyeCare opnieuw extra aandacht geven aan de ogen van kinderen tijdens de landelijke Kinder OogCheckWeken. In april vindt de 5e editie plaats, waarbij ze ouders en verzorgers weer oproepen om een oogcheck te laten doen bij hun kind bij een Myopie Management Expert. Dit is een laagdrempelige, maar uiterst belangrijke oproep. Het zou een terugkerende routine moeten zijn zoals de periodieke tandartscontrole. Bijziendheid kan zo eerder worden herkend én kan er eerder actie worden ondernomen.
Deze campagne vindt in Nederland en Vlaanderen plaats, online via social media en met ondersteunend instore-materiaal. Dit keer in een vernieuwd jasje!
www.coopervisionsec.nl/oogcheckweken
CooperVision SEC ondersteunen de Kinder OogCheckWeken met een uitgebreid pakket aan marketingmaterialen. Denk aan online uitingen, banners, vlaggen, materiaal voor in de winkel, zoals posters.
Vanaf nu kunnen Myopie Management Experts (MME’s) hun Kinder OogCheckWeken pakket reserveren in MyProcornea. Dit pakket zit vol handige promotiematerialen en tools voor in en buiten de praktijk in de vernieuwde stijl. De MME’s kunnen kiezen voor een compleet marketingpakket of het bestaande pakket aanvullen met leuke, losse materialen. Specifieke wensen kunnen hier worden ingevuld.
Bent u nog geen MME? Volg als oogzorgspecialist het webinar van de CooperVision Specialty EyeCare Academy. Klik hier voor meer informatie over dit webinar.
Voor vragen kunnen MME’s terecht bij hun Accountmanager. Daarnaast is het team van CooperVision Specialty EyeCare bereikbaar via cs.bnl@coopervisionsec.com of +31(0)313-677677.