De derde, en voorlopig laatste uitzending van ‘De Tafel van Vier’ was zondag 7 juni te zien. Bausch + Lomb was blij met het hoge aantal inschrijvingen en ook de live chat na afloop met de tafelheren Eef van der Worp, Jeroen Mulder, Rob Rosenbrand en vierde gast Gideon Schipaanboord was prikkelend en uitnodigend.
Het onderwerp was dan ook erg actueel: ‘Hoe is de winkelervaring van uw praktijk online?’ Echt een onderwerp van nu, want online shoppen is tijdens de coronacrisis alleen nog maar harder gegroeid. Gideon is adviseur van digitale vraagstukken en legde uit dat klanten gewoon in de winkel blijven komen met een optimale klantbeleving. Hoe is bijvoorbeeld uw website ingericht en sluit deze wel aan bij de beleving van uw winkel? Hoe zijn de klantreviews? Welke uitstraling past het beste bij uw praktijk? Kortom, hoe zorg je er als ondernemer voor dat de klant met uw praktijk verbonden blijft. Een belangrijk onderwerp.
Nog niet gezien? Kijk de uitzending (0.32 min) nog even terug!
In het najaar komt de Academy of Vision Care van Bausch + Lomb terug met nog eens drie uitzendingen van De Tafel van Vier!