22 maart start bij De Ceunynck de zonneglazencampagne 2022

Wat is er nieuw in de De Ceunynck zonneglazencampagne 2022? Xperio is de overkoepelende naam van BBGR zonneglazen en vervangt de naam “SunDays”.

Xperio zonneglazen omvat:

  • Xperio Sun lenses Tinted: de gekleurde BBGR zonneglazen
  • Xperio Sun lenses Polarised: de gepolariseerde BBGR zonneglazen
  • Xperio Sun lenses Mirrors: de BBGR zonneglazen met spiegelcoating

Twee nieuwe coatings:

SeeCoat Super Sun UV voor Nikon SunStyle en Neva Guard Sun UV voor BBGR Xperio zonneglazen. Deze coatings zijn tot 2x meer kras- en vuilbestendig vergeleken met voorgaande coatings. Deze nieuwe coatings hebben een subtiele goudkleurige afwerking aan de voorzijde van het brillenglas.

Een 360° zonneglazencampagne:

De Ceunynck biedt u een 360° campagne waarbij ze u ondersteunen met een breed aanbod POS-materiaal (inclusief staalglas nieuwe coating) en een nationale online campagne. Vanaf 18 april zal De Ceunynck via een social media campagne op Facebook, Instagram en Adwords, de consumenten informeren over de voordelen van zonnebrillen op sterkte. De consumenten worden via de shoplocator op de landingspagina doorverwezen naar een deelnemende vakopticien in hun buurt. Wordt u één van de deelnemende vakopticiens?

De SUN campagnebox 2022

De materialen zijn gemaakt om zonneglazen op sterkte onder de aandacht te brengen bij de consument.

  • Een mooie deursticker
  • 1 poster
  • 1 counter card te gebruiken op uw toonbank of in uw etalage.
  • 4 kubussen: u kunt deze creatief gebruiken in uw etalage door ze bijvoorbeeld op elkaar te stapelen, zodat alle beelden en slogans zichtbaar zijn voor de voorbijgangers.
  • Informatiebrochure zonneglazen: deze brochure is een handige tool tijdens uw verkoopgesprek. Deze bevat algemene informatie, alsook de beschikbaarheid van zowel BBGR Xperio als Nikon SunStyle zonneglazen.
  • Inkoop- en adviesprijzen BBGR Xperio & Nikon SunStyle

Wacht niet langer en schrijf u nu in voor deelname aan deze campagne!