De Corona-crisis heeft ons leven zowat stilgelegd en intussen weten we allemaal dat dat nog minstens enkele weken zo zal blijven, te lang dus om niet te communiceren. Bovendien zal de communicatie met uw klant nog belangrijker worden wanneer het leven terug stilaan op gang komt en hij/ zij nood heeft aan een nieuwe bril.
Elke consument heeft nu meer dan ooit nood aan informatie, aan leuke weetjes en aan geruststelling. U als ondernemer heeft echter vaak niet de (financiële) luxe om een crisiscommunicatieplan op te stellen. Toch zijn juist in tijden van crisis goede klantenservice en duidelijke communicatie essentieel. Belangrijk is nu namelijk om het menselijke aspect van uw zaak te laten zien en er de nadruk op te leggen dat we samen sterk staan.
Allemaal goed en wel horen wij u zeggen, maar hoe doe ik dat en hoeveel tijd en geld kost mij dat? Om op die vraag te antwoorden, nodigt Rodenstock u graag uit op een gratis webinar rond digitaal communiceren. Want de online kanalen bieden ons op dit moment een zee aan mogelijkheden om op een efficiënte en financieel interessante manier in contact te blijven met uw klant.
Schrijft u zich in vóór as zondag 12 april
Het webinar rond ‘digitaal communiceren tijdens COVID-19’ vindt plaats op 15 april van 10u30 tot 12u00. Laat u inspireren door Candice Vanhacht, Trainer & Coach in Digital Marketing en Sociale Media. Aarzel niet en schrijf u snel in door uw naam en optiekzaak naar marketing@rodenstock.be te sturen. Het aantal plaatsen is beperkt, dus wees er snel bij! Wij sturen u vervolgens op 13 april een bevestiging met bijbehorende link om te kunnen deelnemen aan het webinar.
Heeft u vragen of wilt u meer te weten komen over dit webinar, neem dan gerust contact op met de afdeling marketing via marketing@rodenstock.be. Wij kijken ernaar uit u met een virtuele handdruk op het webinar te mogen verwelkomen! In the meantime, zorg goed voor jezelf en elkaar!